i.v.m. slechte weersvoorspelling staan wij NIET op de braderie 18 september. De eerste volgende is 9 oktober ook in Delden

Lieve klanten,

 

Retourneren/ruilen kan alleen met een ongebruikt artikel binnen 14 dagen na aankoop (m.u.v. gepersonaliseerde artikelen, deze kunnen niet retour worden gedaan) 

 

Een retour word niet geaccepteerd als er schade is gemaakt aan een artikel, aantoonbaar is gedragen en/of gebruikt.

 

De verzendkosten zijn voor de klant, ik ben een kleine ondernemer en kan mij dit helaas nog niet veroorloven om die kosten te vergoeden. Wel wil ik u de mogelijkheid geven om zelf te bepalen met welke verzender u het retour verstuurd, dit mag ook met postzegelcode (alleen met brievenbus pakket) maar LET OP! blije boefjes is niet verantwoordelijk mocht er post kwijt geraakt zijn door post nl.

 

 

Nog even een klein puntje. Brievenbuspakketjes verzenden wij via PostNL met track and trace code. Overige pakketten verzenden wij met DHL ook hier met track and trace. Blije boefjes is NIET verantwoordelijk als de pakketvervoerder het pakket kwijt raakt. Hiervoor zijn wij te klein. Wel wil ik altijd graag meedenken aan een oplossing.

 

 

U kunt contact krijgen via:

Mail

Instagram  

Facebook

 

Vergeet ons vooral niet te taggen op Instagram, foto's vinden wij namelijk erg leuk om te zien van jullie prachtige kindjes gebruik dan de hashtag:

#blijeboefjesbabykidsenmeer